Amazon
New member
Oyuncak devi, Mattel ve en çok kullanılan üretken AI, Chatgpt (Openai) birlikte uzun bir yol kat etmelidir. İki şirket, AI işlevlerini oyuncaklara entegre etmek için çok yıllı bir ortaklık imzaladı.
Çocuk oyuncakları AI'nın gelişine direnmeyecek ve bu önemli dönüşü başlatacak en sembolik olan Barbie bebeğinden biri olabilir. Openai, Chatgpt ve Mattel'in ana şirketi, diğer şeylerin yanı sıra ünlü bebeğe sahip olan grup, aynı zamanda Fisher Price, UNO, Hot Wheels, Polly Cep gibi markalara sahip. Birincinin oyuncaklarındaki ikincisinin yapay zekası şimdi sadece iki kuruluşun stratejik bir ortaklık imzalamasından sonra bir zaman meselesidir.
“” Openai ile ortaklığımız sayesinde, avangard pozisyonumuzu güçlendirmek ve yeni oynamanın yeni yollarını hayal etmek için gelişmekte olan teknolojileri kullanabilecekiz. “Summed Mattel'in genel müdürü Jon Silverman.
Barbie ilk hizmet mi?
Geliştirme parçaları çoklu olmasına rağmen, Mattel, önce AI'yı entegre edecek oyuncak türü hakkında ifade edilmedi. Spekülasyona rağmen, katalogun yıldızı Barbie, örneğin Noel 2025'i sarsabilen “artırılmış” bir versiyona sahip olmadığı görülüyor.
Aksine, Mattel yeni silahının daha ölçülü bir şekilde konuşlandırılmasını düşünecekti: ” Openai teknolojisini kullanarak Mattel, AI büyüsünü yaşa uyarlanmış eğlenceli deneyimlere getirecek, inovasyonu vurgulayacak, gizlilik ve güvenliğe saygı duyacak. Gerçekleri bildiren Axios'a göre, yapay zekalı ilk oyuncaklar, üretken zeka kullanımıyla bağlantılı olgunluk ve güvenlik zorluklarına yanıt vermek için 13 yaşın üzerindeki kişiler için tasarlanacak.
AI Oyuncak Geliştirme
Ortaklığın diğer kısmı, Mattel ekipleri ve özellikle bir sonraki oyuncakları yaratmaktan sorumlu olanlar tarafından ChatGPT kullanımıyla ilgilidir. Bu sözleşme ile Mattel ekipleri de chatgpt'i kullanabilecek ” Ürün tasarımını optimize edin, yaratıcı süreci zenginleştirin, yeniliği teşvik edin ve kitlesiyle bağlantıyı güçlendirin ».
AI'nın oyuncakların yaratılmasındaki veya çocuklarla uyandırdıkları etkileşimlerdeki etkilerini analiz etmek için çok erken. Öte yandan kesin olan şey, yolun kenarında kalmak istemeyen Mattel'in muhtemelen oyuncak endüstrisi için kritik olabilecek bir dönüş başlatmasıdır.
Çocuk oyuncakları AI'nın gelişine direnmeyecek ve bu önemli dönüşü başlatacak en sembolik olan Barbie bebeğinden biri olabilir. Openai, Chatgpt ve Mattel'in ana şirketi, diğer şeylerin yanı sıra ünlü bebeğe sahip olan grup, aynı zamanda Fisher Price, UNO, Hot Wheels, Polly Cep gibi markalara sahip. Birincinin oyuncaklarındaki ikincisinin yapay zekası şimdi sadece iki kuruluşun stratejik bir ortaklık imzalamasından sonra bir zaman meselesidir.
“” Openai ile ortaklığımız sayesinde, avangard pozisyonumuzu güçlendirmek ve yeni oynamanın yeni yollarını hayal etmek için gelişmekte olan teknolojileri kullanabilecekiz. “Summed Mattel'in genel müdürü Jon Silverman.
Barbie ilk hizmet mi?
Geliştirme parçaları çoklu olmasına rağmen, Mattel, önce AI'yı entegre edecek oyuncak türü hakkında ifade edilmedi. Spekülasyona rağmen, katalogun yıldızı Barbie, örneğin Noel 2025'i sarsabilen “artırılmış” bir versiyona sahip olmadığı görülüyor.
Aksine, Mattel yeni silahının daha ölçülü bir şekilde konuşlandırılmasını düşünecekti: ” Openai teknolojisini kullanarak Mattel, AI büyüsünü yaşa uyarlanmış eğlenceli deneyimlere getirecek, inovasyonu vurgulayacak, gizlilik ve güvenliğe saygı duyacak. Gerçekleri bildiren Axios'a göre, yapay zekalı ilk oyuncaklar, üretken zeka kullanımıyla bağlantılı olgunluk ve güvenlik zorluklarına yanıt vermek için 13 yaşın üzerindeki kişiler için tasarlanacak.
AI Oyuncak Geliştirme
Ortaklığın diğer kısmı, Mattel ekipleri ve özellikle bir sonraki oyuncakları yaratmaktan sorumlu olanlar tarafından ChatGPT kullanımıyla ilgilidir. Bu sözleşme ile Mattel ekipleri de chatgpt'i kullanabilecek ” Ürün tasarımını optimize edin, yaratıcı süreci zenginleştirin, yeniliği teşvik edin ve kitlesiyle bağlantıyı güçlendirin ».
AI'nın oyuncakların yaratılmasındaki veya çocuklarla uyandırdıkları etkileşimlerdeki etkilerini analiz etmek için çok erken. Öte yandan kesin olan şey, yolun kenarında kalmak istemeyen Mattel'in muhtemelen oyuncak endüstrisi için kritik olabilecek bir dönüş başlatmasıdır.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()