Amazon
New member
Yeni Pazartesi 20 bıyık versiyonu birkaç temel noktada iyileşiyor. Zaten piyasadaki en iyiler arasında yer alan elektrikli yük gemisi 2025'te gerekli olmayı vaat ediyor.
En iyi Cargos pazar bisikletlerinden birinin varisi var. 2022'de piyasaya sürülen, 20 Pazartesi bıyık yeni bir versiyon kazandı. Bu, ilk modelin başarısını ve bir kısmı ilk kullanıcıların getirilerinden gelen az ya da çok önemli iyileştirmelerin selini yapan malzemelerin büyük bir bölümünü kapsar.
Bu Pazartesi (2025) sadece selefinin yerini almıyor. Göreceğimiz gibi, Vosgian markasının kataloğunu yeniden tanımlıyor ve elektrikli kargo bisikletlerinin en iyisi olarak kaydetmeyi hedefliyor. Ama bıyık nasıl çalıştı?
© Bosch hala pil ve motor kısmında manevra yapıyor.
Kargaşa bisikletinin önü, arka korundu
Çizim tahtasına dönüş şüphesiz kısa sürdü. İlk bakışta, yeni Pazartesi 20'nin silueti, 2022'de kargo manzarasını üzdü. İlk bakışta, çünkü tasarım açısından bile değişiklikler çok sayıda ve esas olarak kargonun ön kısmında.
Kuşkusuz en dikkat çekici olanı, iki diyagonal tüpten birinin ortadan kaybolmasıdır. Şimdi sadece bir, daha geniş ve Dixit bıyık, değiştirdiği ikisinden daha sert. Sonuç: Yayılma kolaylaştırılır ve batarya eyer tüpü boyunca yer alır.
© bıyık
İkinci Boyut Modifikasyonu: Ön tekerlek askıda bir çatal barındırır. Yine, kullanıcılardan tekrar eden bir talepti ve bu yüzden isteklerinin verilmesi üç yıl sürdü. Nedeni? Bıyık sadece standartlarına göre bir çatal modeli bulamadı ve iyi bir nedenden dolayı, 20 inç tekerlekler için, şimdiye kadar mevcut olan tek modeller yetersizdi. Suntour o zamandan beri iyi çalıştı ve Fransız markasının kargolarını geliştirmek için olağan tedarikçisine dönmesi oldukça doğal. Bu çatal üzerinde, Axa'yı imzalayan bir dakikalık durdurma sistemi örtüşmeye geliyor. Yukarıda, yeni bir bagaj rafının varlığını fark ediyoruz. Standart olarak sunulacak ve şimdiye kadar iki çok farklı modelden oluşan bir teklifi tamamlayacak.
Gidonlar, ünlü “bıyık” da biraz gelişir ve şimdi her iki tarafa da bir kenar çubuğu tarafından bağlanır. Esas olarak navigasyona yardımcı olmak için akıllı telefon kavrama gibi aksesuarları barındırmak için kullanılır. Bu yönün, askının ortasındaki alanın çoğunu işgal eden önceki versiyonu ve intuvia ekranı ile bir tabaklanmış olduğu söylenmelidir.
Arkada, çizim değişmezse, küçük bir devrim olarak nitelendirmek için tereddüt edilmeyecek yeni bir koltuk değneği geldiğini fark ediyoruz. Bu dahili olarak çizildi ve kargoya mükemmel uyum sağlıyor. VAE'yi, eskisinden çok daha az çaba gerektiren eliyle desteklenen ayağın basit bir jestiyle park etmenizi sağlar. Kilidinin açılışının nasıl çalıştığını anladıktan sonra, ayrılmak da çok daha basittir. Yine, gelişme dikkat çekicidir ve ilk yükün göreceli zayıflıklarından birine yanıt verir.
Geri kalanı için 20 Pazartesi günü tarifin temelleri korunuyor. Bu, teleskopik ve asılı koltuk görevlisi veya ayakları arkadaki küçük yolculardan korumak için neredeyse tüm arka tekerleğin ve zinciri tanımlama seçeneğinde durum böyledir. Bu yeni versiyonda Bıyık, Bosch ABS sistemini entegre etmeyi varsayabileceğimiz Magura frenlerine (200 mm) geçmeye karar verdi. Arızalı!
© Yolda, 20 Pazartesi hala dinamik ve yuvarlanması hoş.
Tüm bu estetik değişiklikler başka bir, daha az görünür getirir. Bisiklet taşıma kapasitesi önemli ölçüde artar. Yeni Pazartesi 20, arka kısımda 70 tane olmak üzere 200 kg'a kadar getirebilir.
Bosch akıllı sistemi durumu değiştirir
Diğeri neredeyse görünmez ama temel değişiklik motorizasyonla ilgilidir. Bıyık Bosch'u her zamanki gibi çağırdı ve Alman tedarikçinin belirli motor aktif hat yükünü entegre etti. Buna, askının sol kısmında yerini mükemmel bir şekilde bulan Purion 200 ekranı eşlik ediyor.
Ebike akış uygulaması çevresinde birleşik bir sistem sunmanın yanı sıra, bu akıllı sisteme geçiş iki yeni pil bloğu eşlik eder. Alıcı şimdi 545 WH pil ile 800 WH arasında bir seçime sahip olacak.
Bu yapısal yeniliklere ek olarak, başkaları daha resmi var. Böylece, bıyık kargo kargosunun bu yeni versiyonu artık sadece siyah olmayacak. Yeni bir bej rengi 2025 baskısını işaret ediyor, ama hepsi bu değil. Şu andan itibaren, Fransız markası kargo yükünü kişiselleştirme imkanı sunuyor ve çıkartmalar diyagonal tüpe yapışacak.
© Daha kolay bir yayılma ama her şeyden önce ön tarafta asılı bir çatal daha fazla rahatlık vaat ediyor.
Çok çeşitli elektrikli kargo bisikletleri
20 Pazartesi günü bu yeni versiyonun gelişi eskisini tamamen ortadan kaldırmıyor. Bıyık, kargo aralığında daha erişilebilir bir teklif geliştirmek için orijinal çerçevesini koruyacaktır. Yeni bir Sky Mavisi rengi ve Bosch Akıllı Sistemi ile bu Pazartesi 20.1, katalogun giriş seviyesini 3.999 Euro'da temsil edecek.
Bu nedenle, Pazartesi 20 Kargo 3 ve 20 Kargo 5'te iki bitiş seviyesinde mevcut olacak yeni Pazartesi 20 versiyonuna dokunabilmek için 4.000 Euro'nun ötesine geçmesi gerekecektir. İkisi arasında, 4,999 Euro'da donanımlı ve Shimano ipuçları şanzımanı (9 hız) ile, fiyatlar özellikle yüksek kalsa bile en dengeli gibi görünüyor.
Kargo pazarında kilit bir oyuncu haline gelen 20 Pazartesi, değerli bir halefi var. Bu, kağıt üzerinde, genel teklifi gerçekten iyileştirebilecek iyi anlama iyileştirmelerle karıştırılmış ilk modelin başarılarının iyi bir sentezi gibi görünüyor. Üç yıl sonra, bıyık bir vuruş yapmayı hayal ederdi. Ancak, sektör için daha zor bir ekonomik bağlamda hala mümkün mü, bu da en iyi satın alma teşvikini kaybeden ekolojik bonus.
En iyi Cargos pazar bisikletlerinden birinin varisi var. 2022'de piyasaya sürülen, 20 Pazartesi bıyık yeni bir versiyon kazandı. Bu, ilk modelin başarısını ve bir kısmı ilk kullanıcıların getirilerinden gelen az ya da çok önemli iyileştirmelerin selini yapan malzemelerin büyük bir bölümünü kapsar.
Bu Pazartesi (2025) sadece selefinin yerini almıyor. Göreceğimiz gibi, Vosgian markasının kataloğunu yeniden tanımlıyor ve elektrikli kargo bisikletlerinin en iyisi olarak kaydetmeyi hedefliyor. Ama bıyık nasıl çalıştı?

© Bosch hala pil ve motor kısmında manevra yapıyor.
Kargaşa bisikletinin önü, arka korundu
Çizim tahtasına dönüş şüphesiz kısa sürdü. İlk bakışta, yeni Pazartesi 20'nin silueti, 2022'de kargo manzarasını üzdü. İlk bakışta, çünkü tasarım açısından bile değişiklikler çok sayıda ve esas olarak kargonun ön kısmında.
Kuşkusuz en dikkat çekici olanı, iki diyagonal tüpten birinin ortadan kaybolmasıdır. Şimdi sadece bir, daha geniş ve Dixit bıyık, değiştirdiği ikisinden daha sert. Sonuç: Yayılma kolaylaştırılır ve batarya eyer tüpü boyunca yer alır.

© bıyık
İkinci Boyut Modifikasyonu: Ön tekerlek askıda bir çatal barındırır. Yine, kullanıcılardan tekrar eden bir talepti ve bu yüzden isteklerinin verilmesi üç yıl sürdü. Nedeni? Bıyık sadece standartlarına göre bir çatal modeli bulamadı ve iyi bir nedenden dolayı, 20 inç tekerlekler için, şimdiye kadar mevcut olan tek modeller yetersizdi. Suntour o zamandan beri iyi çalıştı ve Fransız markasının kargolarını geliştirmek için olağan tedarikçisine dönmesi oldukça doğal. Bu çatal üzerinde, Axa'yı imzalayan bir dakikalık durdurma sistemi örtüşmeye geliyor. Yukarıda, yeni bir bagaj rafının varlığını fark ediyoruz. Standart olarak sunulacak ve şimdiye kadar iki çok farklı modelden oluşan bir teklifi tamamlayacak.
Gidonlar, ünlü “bıyık” da biraz gelişir ve şimdi her iki tarafa da bir kenar çubuğu tarafından bağlanır. Esas olarak navigasyona yardımcı olmak için akıllı telefon kavrama gibi aksesuarları barındırmak için kullanılır. Bu yönün, askının ortasındaki alanın çoğunu işgal eden önceki versiyonu ve intuvia ekranı ile bir tabaklanmış olduğu söylenmelidir.
Arkada, çizim değişmezse, küçük bir devrim olarak nitelendirmek için tereddüt edilmeyecek yeni bir koltuk değneği geldiğini fark ediyoruz. Bu dahili olarak çizildi ve kargoya mükemmel uyum sağlıyor. VAE'yi, eskisinden çok daha az çaba gerektiren eliyle desteklenen ayağın basit bir jestiyle park etmenizi sağlar. Kilidinin açılışının nasıl çalıştığını anladıktan sonra, ayrılmak da çok daha basittir. Yine, gelişme dikkat çekicidir ve ilk yükün göreceli zayıflıklarından birine yanıt verir.
Geri kalanı için 20 Pazartesi günü tarifin temelleri korunuyor. Bu, teleskopik ve asılı koltuk görevlisi veya ayakları arkadaki küçük yolculardan korumak için neredeyse tüm arka tekerleğin ve zinciri tanımlama seçeneğinde durum böyledir. Bu yeni versiyonda Bıyık, Bosch ABS sistemini entegre etmeyi varsayabileceğimiz Magura frenlerine (200 mm) geçmeye karar verdi. Arızalı!

© Yolda, 20 Pazartesi hala dinamik ve yuvarlanması hoş.
Tüm bu estetik değişiklikler başka bir, daha az görünür getirir. Bisiklet taşıma kapasitesi önemli ölçüde artar. Yeni Pazartesi 20, arka kısımda 70 tane olmak üzere 200 kg'a kadar getirebilir.
Bosch akıllı sistemi durumu değiştirir
Diğeri neredeyse görünmez ama temel değişiklik motorizasyonla ilgilidir. Bıyık Bosch'u her zamanki gibi çağırdı ve Alman tedarikçinin belirli motor aktif hat yükünü entegre etti. Buna, askının sol kısmında yerini mükemmel bir şekilde bulan Purion 200 ekranı eşlik ediyor.
Ebike akış uygulaması çevresinde birleşik bir sistem sunmanın yanı sıra, bu akıllı sisteme geçiş iki yeni pil bloğu eşlik eder. Alıcı şimdi 545 WH pil ile 800 WH arasında bir seçime sahip olacak.
Bu yapısal yeniliklere ek olarak, başkaları daha resmi var. Böylece, bıyık kargo kargosunun bu yeni versiyonu artık sadece siyah olmayacak. Yeni bir bej rengi 2025 baskısını işaret ediyor, ama hepsi bu değil. Şu andan itibaren, Fransız markası kargo yükünü kişiselleştirme imkanı sunuyor ve çıkartmalar diyagonal tüpe yapışacak.

© Daha kolay bir yayılma ama her şeyden önce ön tarafta asılı bir çatal daha fazla rahatlık vaat ediyor.
Çok çeşitli elektrikli kargo bisikletleri
20 Pazartesi günü bu yeni versiyonun gelişi eskisini tamamen ortadan kaldırmıyor. Bıyık, kargo aralığında daha erişilebilir bir teklif geliştirmek için orijinal çerçevesini koruyacaktır. Yeni bir Sky Mavisi rengi ve Bosch Akıllı Sistemi ile bu Pazartesi 20.1, katalogun giriş seviyesini 3.999 Euro'da temsil edecek.
Bu nedenle, Pazartesi 20 Kargo 3 ve 20 Kargo 5'te iki bitiş seviyesinde mevcut olacak yeni Pazartesi 20 versiyonuna dokunabilmek için 4.000 Euro'nun ötesine geçmesi gerekecektir. İkisi arasında, 4,999 Euro'da donanımlı ve Shimano ipuçları şanzımanı (9 hız) ile, fiyatlar özellikle yüksek kalsa bile en dengeli gibi görünüyor.
Kargo pazarında kilit bir oyuncu haline gelen 20 Pazartesi, değerli bir halefi var. Bu, kağıt üzerinde, genel teklifi gerçekten iyileştirebilecek iyi anlama iyileştirmelerle karıştırılmış ilk modelin başarılarının iyi bir sentezi gibi görünüyor. Üç yıl sonra, bıyık bir vuruş yapmayı hayal ederdi. Ancak, sektör için daha zor bir ekonomik bağlamda hala mümkün mü, bu da en iyi satın alma teşvikini kaybeden ekolojik bonus.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()