Amazon
New member
Nintendo, Switch 2'nin lansmanını hazırlıyor, ancak zaten uyarıyor: Çıkıştan sonra fiyat artışı hariç tutulamaz.
Anahtar 2 hızla yaklaşırken, Nintendo mümkün olan en geniş halkı hızla baştan çıkarmaya çalışır. Ancak arka planda, bir tehdidi Komite Fiyat Artışı uçak. Söz konusu, Amerikan ticaret politikalarıyla bağlantılı gümrük belirsizlikleri. CEO Shuntaro Furukawa, uluslararası koşullar değişirse lansmandan sonra gelişebilecek esnek bir strateji çağrıştırıyor.
Nintendo ilk önce “hızlı bir şekilde popüler hale getirmek” istiyor.
Shuntaro Furukawa onu yatırımcıların önünde dövdü: Mevcut öncelik, kitlesel olarak kabul edilmesidir. Anahtar 2. Bir yılda satılan 15 milyon adet tahminle desteklenen bir hırs. Ancak bu hedefin arkasında göründüğünden çok daha dövülebilir bir ticari strateji gizliyor. Şimdilik, Nintendo yeni konsolunun fiyatını artırmamaya dikkat ediyor. Bunun yerine, şirket, gümrük vergileri ile ilgili maliyetleri amortisman için aksesuar fiyatlarını ayarlamayı tercih etti.
Lansmandan sonra bir fiyat artışı hariç tutulmaz
Bu nedenle Nintendo, daha sonra bir fiyat yeniden ayarlaması yapmaz. “Gümrük görevleri üzerindeki hipotezler önemli ölçüde değişiyorsa, gerekli ayarlamaları dikkate alacağız”dedi Furukawa. Nintendo gibi ihtiyatlı bir ifade onları nasıl yapacağını, ama anlamla ağır olduğunu biliyor. Nintendo rakipleri Fransa da dahil olmak üzere zaten yol açtı: Sony, PlayStation 5 UP fiyatını revize etti, Microsoft da X/s Xbox serisi için de aynısını yaptı. Gerekçeler? Enflasyon, kararsız döviz kuru, tırmanma üretim maliyetleri.
Bu gergin bağlamda, ekonomik baskı çok güçlü ise Nintendo sırayla sıralanabilir. Ancak önce “çekici” bir fiyata (her şey göreceli) odaklanarak, Japon firması halkın lehine kazanmayı ve yeni konsolunu video oyunu manzarasına hızla kurmayı umuyor.
Eurogamer
Anahtar 2 hızla yaklaşırken, Nintendo mümkün olan en geniş halkı hızla baştan çıkarmaya çalışır. Ancak arka planda, bir tehdidi Komite Fiyat Artışı uçak. Söz konusu, Amerikan ticaret politikalarıyla bağlantılı gümrük belirsizlikleri. CEO Shuntaro Furukawa, uluslararası koşullar değişirse lansmandan sonra gelişebilecek esnek bir strateji çağrıştırıyor.
Nintendo ilk önce “hızlı bir şekilde popüler hale getirmek” istiyor.
Shuntaro Furukawa onu yatırımcıların önünde dövdü: Mevcut öncelik, kitlesel olarak kabul edilmesidir. Anahtar 2. Bir yılda satılan 15 milyon adet tahminle desteklenen bir hırs. Ancak bu hedefin arkasında göründüğünden çok daha dövülebilir bir ticari strateji gizliyor. Şimdilik, Nintendo yeni konsolunun fiyatını artırmamaya dikkat ediyor. Bunun yerine, şirket, gümrük vergileri ile ilgili maliyetleri amortisman için aksesuar fiyatlarını ayarlamayı tercih etti.
Paralel olarak, Japon firması lojistiğini Çin yerine Vietnam'dan teslimatları tercih ederek optimize etti, böylece şu an için daha avantajlı vergi koşullarından yararlandı. Ancak Trump hükümeti tarafından ABD ve Vietnam da dahil olmak üzere birçok ülke arasında karar verilen ticari mola, Temmuz ayında sona eriyor. Yeni bir anlaşmaya varılmazsa, fiyatlar aniden artabilir.Öğrenin: Nintendo Switch 2'yi en iyi fiyata nereye sipariş edin?
Lansmandan sonra bir fiyat artışı hariç tutulmaz
Bu nedenle Nintendo, daha sonra bir fiyat yeniden ayarlaması yapmaz. “Gümrük görevleri üzerindeki hipotezler önemli ölçüde değişiyorsa, gerekli ayarlamaları dikkate alacağız”dedi Furukawa. Nintendo gibi ihtiyatlı bir ifade onları nasıl yapacağını, ama anlamla ağır olduğunu biliyor. Nintendo rakipleri Fransa da dahil olmak üzere zaten yol açtı: Sony, PlayStation 5 UP fiyatını revize etti, Microsoft da X/s Xbox serisi için de aynısını yaptı. Gerekçeler? Enflasyon, kararsız döviz kuru, tırmanma üretim maliyetleri.
Bu gergin bağlamda, ekonomik baskı çok güçlü ise Nintendo sırayla sıralanabilir. Ancak önce “çekici” bir fiyata (her şey göreceli) odaklanarak, Japon firması halkın lehine kazanmayı ve yeni konsolunu video oyunu manzarasına hızla kurmayı umuyor.
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Eurogamer