YellowSnowman
Member
Şablonu o kadar aşırı ki, Çin markası iki elektrikli motoruna ek olarak bir ısı motoru entegre etmeye karar verdi. Birincisi, menzilin geri kalanı % 100 elektrik.
Zeekr'in ilk şarj edilebilir hibrid aracı bir mastodon. 9x SUV'u ortaya çıkararak, marka menziline bir dev ekledi, gemide üç sıra ve devasa bir tasarım, Rolls-Royce kodlarına ve özellikle Cullinan SUV'ye yakın. İlk fotoğraflarında boyutu hakkında daha kesin bir fikir edinmek için boyutlarından bahsedelim: 2.029 m genişliğinde ve 1.819 m yüksekliğinde 5.239 m uzunluğunda. Uzunluğunda, bir BMW X7 ve bir Mercedes GLS'yi yener ve Audi Q8'e kıyasla 25 santimetre alır. Markaya göre, ön tarafta, 9x dünyanın en büyük ızgarasını entegre edecekti. Sadece bu.
Bu Mastodon'u taşımak için Geely Grubunun Çin markası şarj edilebilir hibrit seçti. Termal blok, 275 hp geliştirebilecek 2 litrelik bir yer değiştirme olduğunu iddia ediyor. İki elektrikli motorla çalışacağı için otomatik bir şanzıman sadece üç hız ile birleştirilir. Toplamda, 9x Zeekr 885 HP teslim edecek. Sadece 3 saniyede 0 ila 100 km/s hızlanmasına izin vermek için yeterli güç. Çin CLTC döngüsüne göre (Avrupa WLTP'den daha esnek), otonomi elbette, motorları yerleşimlerine itmemeniz koşuluyla 380 kilometreye ulaşacaktı.
22 inç Zeekr 9x jantlar Maybach'ı hatırlatıyor © Zeekr
Zeekr'in fazlalığı şarjda devam ediyor
Aşırı devam etmek için Zeekr, 800 değil 900 volt değil, şarj gücünü daha yüksek seviyelerde taşıyabilen ve sadece 9 dakikayı %20'den %80'e çıkarabilmesini sağlayabilen bir mimari duyurdu. Otomobil ayrıca yardımcı ekipmanı sağlamak için 48 volt elektrik sistemi ve özellikle vücut hareketlerini ve SUV altındaki düzensizlikleri taşıması gereken aktif pnömatik süspansiyon (iki yatak odası) ile donatılmıştır. Düz dönüşler için, aktif stabilizatör çubukları da santrifüj kuvveti yönetecektir.
Rolls-Royce Cullinan'a benzese bile, 9x Zeekr kesinlikle iki kat daha pahalıya mal olacak. Fiyatları henüz Çin dışında açıklanmadı veya pazarlamasının ayrıntıları (Avrupa'da mevcut olacak mı?). Bununla birlikte, Çin'de 60.000 Euro (500.000 yuan) eşdeğeri ise 70.000 Euro civarında olacağını varsayabiliriz. Bu arada, Zeekr'in diğer modelleri, hepsi elektrik olan 001, x ve 7x gibi Avrupa'ya yerleşti. Çin'de, diğer modeller doğrudan 009 (EM90'a bakan, yakın zamanda terk edilmiş) gibi Çin grubu Geely'ye ait başka bir marka olan Volvo'ya doğrudan rekabet ediyor.
Zeekr'in ilk şarj edilebilir hibrid aracı bir mastodon. 9x SUV'u ortaya çıkararak, marka menziline bir dev ekledi, gemide üç sıra ve devasa bir tasarım, Rolls-Royce kodlarına ve özellikle Cullinan SUV'ye yakın. İlk fotoğraflarında boyutu hakkında daha kesin bir fikir edinmek için boyutlarından bahsedelim: 2.029 m genişliğinde ve 1.819 m yüksekliğinde 5.239 m uzunluğunda. Uzunluğunda, bir BMW X7 ve bir Mercedes GLS'yi yener ve Audi Q8'e kıyasla 25 santimetre alır. Markaya göre, ön tarafta, 9x dünyanın en büyük ızgarasını entegre edecekti. Sadece bu.
Bu Mastodon'u taşımak için Geely Grubunun Çin markası şarj edilebilir hibrit seçti. Termal blok, 275 hp geliştirebilecek 2 litrelik bir yer değiştirme olduğunu iddia ediyor. İki elektrikli motorla çalışacağı için otomatik bir şanzıman sadece üç hız ile birleştirilir. Toplamda, 9x Zeekr 885 HP teslim edecek. Sadece 3 saniyede 0 ila 100 km/s hızlanmasına izin vermek için yeterli güç. Çin CLTC döngüsüne göre (Avrupa WLTP'den daha esnek), otonomi elbette, motorları yerleşimlerine itmemeniz koşuluyla 380 kilometreye ulaşacaktı.

22 inç Zeekr 9x jantlar Maybach'ı hatırlatıyor © Zeekr
Zeekr'in fazlalığı şarjda devam ediyor
Aşırı devam etmek için Zeekr, 800 değil 900 volt değil, şarj gücünü daha yüksek seviyelerde taşıyabilen ve sadece 9 dakikayı %20'den %80'e çıkarabilmesini sağlayabilen bir mimari duyurdu. Otomobil ayrıca yardımcı ekipmanı sağlamak için 48 volt elektrik sistemi ve özellikle vücut hareketlerini ve SUV altındaki düzensizlikleri taşıması gereken aktif pnömatik süspansiyon (iki yatak odası) ile donatılmıştır. Düz dönüşler için, aktif stabilizatör çubukları da santrifüj kuvveti yönetecektir.
Rolls-Royce Cullinan'a benzese bile, 9x Zeekr kesinlikle iki kat daha pahalıya mal olacak. Fiyatları henüz Çin dışında açıklanmadı veya pazarlamasının ayrıntıları (Avrupa'da mevcut olacak mı?). Bununla birlikte, Çin'de 60.000 Euro (500.000 yuan) eşdeğeri ise 70.000 Euro civarında olacağını varsayabiliriz. Bu arada, Zeekr'in diğer modelleri, hepsi elektrik olan 001, x ve 7x gibi Avrupa'ya yerleşti. Çin'de, diğer modeller doğrudan 009 (EM90'a bakan, yakın zamanda terk edilmiş) gibi Çin grubu Geely'ye ait başka bir marka olan Volvo'ya doğrudan rekabet ediyor.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()