Discord pes ediyor ve reklam gösterecek

Amazon

New member
Discord reklam göstermeye başlayacak. Bu, reklamlara her zaman karşı çıkan platform için büyük bir değişikliktir; bu nedenle, bu ilk değişikliğin, hizmetin konumu göz önüne alındığında nispeten gizli ve alakalı olması amaçlanmaktadır.



Discord, 2015'ten bu yana, ekonomik modeli temel olarak Nitro adlı premium aboneliğe dayanan, ayrıcalıkları üstün video kalitesinden, özelleştirilebilir emojiler de dahil olmak üzere yüksek çözünürlüklü ekran paylaşımına kadar uzanan ücretsiz bir hizmettir. Bu faaliyet, şirketin yılda 600 milyon dolar gelir elde etmesini sağladı. Wall Street Dergisi.

Göreviniz: reklamlardan kaçmak


Ancak iletişim platformu daha fazlasını istiyor ve Reddit'in halka arzının başarısı göz önüne alındığında halka arz olasılığı artık göz ardı edilemez. Discord'un kurucu ortağı ve CEO'su Jason Citron, geçen ay şirketin ” muhtemelen » Bir noktada halka açılır ve hissedarlar daha sonra yatırımlarının geri dönüşünü isteyeceklerdir.

Discord geçen yıldan bu yana, arkadaşlarının söz konusu oyunların video akışına çekilmesini sağlayarak kullanıcıların oyunlarda ödüller kazanmalarına olanak tanıyan Sponsorlu Görevler üzerinde denemeler yapıyor., elbette Discord'da yayınlayın. Kullanıcı “sponsorlu görevi” kabul ederse, hediyeyi kazanmak için belirli bir süre boyunca oyunu yayınlaması (Discord örneğinde 15 dakika) ve yayınının izlendiğinden emin olması gerekecektir.

Geçtiğimiz Mayıs ayında Epic Games ve Lucasfilm Games ile bir test gerçekleştirildi: Fortnite'ta bir “görev”e katılan kullanıcılar ekipman alabildi Yıldız Savaşları içinde kullanmak savaş Royale. Buna karşılık oyun, kullanıcıların arkadaşları arasında daha da fazla görünürlük kazanıyor. Jason Citron, sonunda tüm oyunların Discord'da Görevler sunacağını umuyor.

Discord Reklam Görevleri Fortnite Yıldız Savaşları

Discord'da Fortnite x Star Wars sponsorluğundaki görev.

Yanılmıyor olabilir çünkü Discord, video oyunu sektöründe yadsınamaz bir ağır siklettir. Platform, her ay 60.000'den fazla oyun için 1,5 milyar saatlik oynanışa ev sahipliği yapıyor. Böyle bir hacim her pazarlama departmanının hayalidir! Hizmetin başkan yardımcısı Peter Sellis, Sponsorlu Görevlerin daha fazla geliştiriciye açıldığını duyurdu ve programı, daha fazla potansiyel oyuncuya sunarak çalışmalarını desteklemenin bir yolu olarak sundu.

Ama günün sonunda mesele hala reklamla ilgili! Discord, ekranın sol alt kısmında görüntülenen bu bannerların kullanıcının yaşına, konumuna ve oyun tercihlerine göre hedefleneceğini belirtiyor. Ancak Discord ile paylaşılan aktivite veya verilere dayalı görevler için kişiselleştirilmiş promosyonlar alamamak mümkün olacak ve kullanıcının ilgisini çekmeyen oyunlar için görevleri gizleme seçeneği de bulunacak. Tüm bunların Discord arayüzünde nasıl bir araya geleceği ve özellikle platformun bu görevlerden memnun olup olmayacağı henüz bilinmiyor.

🔴
01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.
Kaynak :

Anlaşmazlık