YellowSnowman
Member
Renault'dan yeni rekor 2025 rekor prototipinin tarifi basit: 87 kWh pil ve geniş aerodinamik için 1000 kg. Sonuç, verimlilik açısından etkileyici olmalıdır.
Renault, elektrikli otomobil açısından gelecek ve daha spesifik olarak verimlilik hakkında konuşmak için Paris'teki Rétromobile Salonunu seçti. Geçmişin otomotiv çizgileri, “Hot Weeals” minyatürlerinin siluetlerinin savurganlığı ile birleştiğinde, 2025 kayıt filane konseptini sunmak için markaya elmasa ilham verdi.
Amacı, gelecekteki bir üretimi duyurmak değil, markayı enerji verimliliği açısından ve kesinlikle tek bir yükle kaydedilen en uzun mesafe açısından kayıt kaydına yerleştirmektir. Bu nedenle otomobilin aerodinamiği hız veya güç açısından özel bir şey duyurmaz.
Elektrikli otomobil kütlesi, özellikle enerji tasarrufu açısından ana kusurlarıdır, Renault, karbon fiber konseptinin tüm yapısını, alüminyum alaşımında basılmış daha karmaşık parçalarla tasarladı. Marka ayrıca, mümkün olan en az malzemeyi kullanarak atıkları en aza indirmeye çalıştığını açıkladı.
© Renault
Lastikler için Michelin, geleneksel otomobil lastiklerine kıyasla yaklaşık % 40'lık yuvarlanmaya dirençini sınırlamak için düşük genişliğe sahip modeller kurarak Renault projesinde işbirliği yaptı. İkinci ölçüm, en iyi özerkliği elde etmek isteyen kavramlar genellikle daha küçük tekerlekler kullanırken şaşırtıcı görünebilir, bu da şaşırtıcı görünebilir.
Gemide, kokpitin kenarında ağırlık tasarrufu hissedilir (yine de gemide sadece bir yer vardır). Yönetim bir direksiyon simidine değil, tekerleklere elektriksel olarak bağlanan iki denetleyiciye atfedilir. “Gerçek” dünyadaki Tesla cybertruck gibi, bu nedenle direksiyon simidi ve tekerlekler arasında bir hidrolik sistemden kaçınarak kütleyi sınırlayacak kadar kablo yoktur.
© Renault
Özerklik veya tüketim kaydı?
Tüm bu unsurlarla, Renault atış konsepti 2025 sadece 1000 kilo ağırlığındadır. Böylece bu kütlenin büyük bir kısmı, toplam 87 kWh kapasiteyi (doğal e-teknolojiden miras alınan) temsil eden pillere (600 kg) geri döner. Enerji verimliliği kaydının şu anki sahibine soğuk terler verecek kadar, Almanya'daki Münih Üniversitesi, 2023'te sadece 15,5 kWh'lık bir pille 2.575 kilometre seyahat etmeyi mümkün kıldı.
Renault'un tüketimden daha fazla bir özerklik kaydı sunmak istediği anlaşılıyor, çünkü Alman öğrencilerin tek kişilik sadece 160 kg ağırlığında ve ortalama 100 km'den fazla kaydedilen enerji harcaması sadece 0.6 kWh. Scénic e-Tech'in bir pili ile marka, bugün otomotiv dünyasında halihazırda mevcut olan olasılıkları, ayrıca ağırlık ve aerodinamiğin endişesiyle göstermek istiyor. Kayıt 2025 çekimin hangi kaydın sunulacağı görülüyor.
© Renault
Elde edilen en uzun özerkliğin masasında, 2022'de Mercedes EQXX'in varlığını, tek bir yük ve ortalama 88 km/s hızla 1.202 km kazanmıştır. Çin'de Nio, testi yapmak için kullanılan üç kopyasına göre, bir yükle 1046 ila 1070 km arasında ulaşan bir ET7 ile de başarıyı yaratmıştı. Bunun için arabaları, Renault tarafından kullanılandan neredeyse iki kat daha fazla olan 150 kWh kapasiteli piller kullandı.
Renault Record 2025 rekoru 2025 prototipine hayran olmak için, 5 Şubat Çarşamba – 9 Şubat Pazar günleri arasında Paris'teki Rétromobile Salonunun (Porte de Versailles) 49. baskısına gidin.
Renault, elektrikli otomobil açısından gelecek ve daha spesifik olarak verimlilik hakkında konuşmak için Paris'teki Rétromobile Salonunu seçti. Geçmişin otomotiv çizgileri, “Hot Weeals” minyatürlerinin siluetlerinin savurganlığı ile birleştiğinde, 2025 kayıt filane konseptini sunmak için markaya elmasa ilham verdi.
Amacı, gelecekteki bir üretimi duyurmak değil, markayı enerji verimliliği açısından ve kesinlikle tek bir yükle kaydedilen en uzun mesafe açısından kayıt kaydına yerleştirmektir. Bu nedenle otomobilin aerodinamiği hız veya güç açısından özel bir şey duyurmaz.
Elektrikli otomobil kütlesi, özellikle enerji tasarrufu açısından ana kusurlarıdır, Renault, karbon fiber konseptinin tüm yapısını, alüminyum alaşımında basılmış daha karmaşık parçalarla tasarladı. Marka ayrıca, mümkün olan en az malzemeyi kullanarak atıkları en aza indirmeye çalıştığını açıkladı.

© Renault
Lastikler için Michelin, geleneksel otomobil lastiklerine kıyasla yaklaşık % 40'lık yuvarlanmaya dirençini sınırlamak için düşük genişliğe sahip modeller kurarak Renault projesinde işbirliği yaptı. İkinci ölçüm, en iyi özerkliği elde etmek isteyen kavramlar genellikle daha küçük tekerlekler kullanırken şaşırtıcı görünebilir, bu da şaşırtıcı görünebilir.
Gemide, kokpitin kenarında ağırlık tasarrufu hissedilir (yine de gemide sadece bir yer vardır). Yönetim bir direksiyon simidine değil, tekerleklere elektriksel olarak bağlanan iki denetleyiciye atfedilir. “Gerçek” dünyadaki Tesla cybertruck gibi, bu nedenle direksiyon simidi ve tekerlekler arasında bir hidrolik sistemden kaçınarak kütleyi sınırlayacak kadar kablo yoktur.

© Renault
Özerklik veya tüketim kaydı?
Tüm bu unsurlarla, Renault atış konsepti 2025 sadece 1000 kilo ağırlığındadır. Böylece bu kütlenin büyük bir kısmı, toplam 87 kWh kapasiteyi (doğal e-teknolojiden miras alınan) temsil eden pillere (600 kg) geri döner. Enerji verimliliği kaydının şu anki sahibine soğuk terler verecek kadar, Almanya'daki Münih Üniversitesi, 2023'te sadece 15,5 kWh'lık bir pille 2.575 kilometre seyahat etmeyi mümkün kıldı.
Renault'un tüketimden daha fazla bir özerklik kaydı sunmak istediği anlaşılıyor, çünkü Alman öğrencilerin tek kişilik sadece 160 kg ağırlığında ve ortalama 100 km'den fazla kaydedilen enerji harcaması sadece 0.6 kWh. Scénic e-Tech'in bir pili ile marka, bugün otomotiv dünyasında halihazırda mevcut olan olasılıkları, ayrıca ağırlık ve aerodinamiğin endişesiyle göstermek istiyor. Kayıt 2025 çekimin hangi kaydın sunulacağı görülüyor.

© Renault
Elde edilen en uzun özerkliğin masasında, 2022'de Mercedes EQXX'in varlığını, tek bir yük ve ortalama 88 km/s hızla 1.202 km kazanmıştır. Çin'de Nio, testi yapmak için kullanılan üç kopyasına göre, bir yükle 1046 ila 1070 km arasında ulaşan bir ET7 ile de başarıyı yaratmıştı. Bunun için arabaları, Renault tarafından kullanılandan neredeyse iki kat daha fazla olan 150 kWh kapasiteli piller kullandı.
Renault Record 2025 rekoru 2025 prototipine hayran olmak için, 5 Şubat Çarşamba – 9 Şubat Pazar günleri arasında Paris'teki Rétromobile Salonunun (Porte de Versailles) 49. baskısına gidin.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()