Amazon
New member
GPT-5 yakında geliyor ve Openai reklamları ChatGPT'ye entegre etmeyi düşünüyor. Ancak CEO'su Sam Altman, kullanıcı güvenini korumak için net sınırlar belirliyor.
Openai Gelişine hazırlanın GPT-5 Bu yaz. Duyuru, şirketin CEO'su Sam Altman tarafından Openai'nin resmi podcast'inin yeni bir bölümünde yapıldı. ChatGPT'nin para kazanması sorunu da, özellikle reklamların olasılığı ile soruldu … AI tarafından üretilen yanıtları asla değiştirmemeleri şartıyla.
GPT-5, bu yaz beklenen büyük bir avans
Bu podcast sırasında Sam Altman, GPT-5'in “Bu Yaz” başlatılacağını doğruladı, ancak belirtmeden yayın tarihi. Buna göre İş İçeridenTestçilerden gelen ilk geri bildirim, GPT-4'ten daha “maddi olarak daha iyi” bir versiyondan bahsederek çok olumludur, bu da gelişmeye devam eder. Bu gezi, Optai'nin hem rakiplerden hem de düzenleyicilerden artan baskı ile karşı karşıya kaldığı için geliyor.
GPT-5 modeli, Openai'nin büyüme stratejisinde önemli bir rol oynamalıdır. Bugün, şirket gelirinin çoğunu ChatGpt Plus ve Chatgpt Pro gibi daha verimli sürümler aracılığıyla profesyonel müşterilerinden almaktadır. Bu nedenle zorluk, daha da verimli ve kullanışlı bir model sunarak bu dinamiği korumaktır.
ChatGPT'de Reklamlar: Sam Altman açık bir sınır oluşturuyor
Altman tarafından ele alınan başka bir konu: Reklamların Chatgpt'e potansiyel entegrasyonu. CEO prensibe karşı değil, ancak katı bir sınır belirliyor. Reklam ortaklıklarına göre yanıtların içeriğinin herhangi bir değişiklikini dışlıyor: Ona göre, kullanıcıların “güvenini yıkıcı” olurdu.
Opera One – AI'da Web tarayıcısını güçlendirdi
Tarafından: Opera
Kaynak :
İş İçeriden
Openai Gelişine hazırlanın GPT-5 Bu yaz. Duyuru, şirketin CEO'su Sam Altman tarafından Openai'nin resmi podcast'inin yeni bir bölümünde yapıldı. ChatGPT'nin para kazanması sorunu da, özellikle reklamların olasılığı ile soruldu … AI tarafından üretilen yanıtları asla değiştirmemeleri şartıyla.
GPT-5, bu yaz beklenen büyük bir avans
Bu podcast sırasında Sam Altman, GPT-5'in “Bu Yaz” başlatılacağını doğruladı, ancak belirtmeden yayın tarihi. Buna göre İş İçeridenTestçilerden gelen ilk geri bildirim, GPT-4'ten daha “maddi olarak daha iyi” bir versiyondan bahsederek çok olumludur, bu da gelişmeye devam eder. Bu gezi, Optai'nin hem rakiplerden hem de düzenleyicilerden artan baskı ile karşı karşıya kaldığı için geliyor.
GPT-5 modeli, Openai'nin büyüme stratejisinde önemli bir rol oynamalıdır. Bugün, şirket gelirinin çoğunu ChatGpt Plus ve Chatgpt Pro gibi daha verimli sürümler aracılığıyla profesyonel müşterilerinden almaktadır. Bu nedenle zorluk, daha da verimli ve kullanışlı bir model sunarak bu dinamiği korumaktır.
ChatGPT'de Reklamlar: Sam Altman açık bir sınır oluşturuyor
Altman tarafından ele alınan başka bir konu: Reklamların Chatgpt'e potansiyel entegrasyonu. CEO prensibe karşı değil, ancak katı bir sınır belirliyor. Reklam ortaklıklarına göre yanıtların içeriğinin herhangi bir değişiklikini dışlıyor: Ona göre, kullanıcıların “güvenini yıkıcı” olurdu.
Altman henüz bu reklamların formatına veya yerleştirilmesine karar vermedi, ancak ana arayüzden açıkça ayrılmış bir sunum, örneğin sayfanın eteklerinde veya bir yan sütunda. Şeffaflığın ve algılanan faydanın herhangi bir uygulamadan önce gerekli olacağı konusunda ısrar ediyor: “Kullanıcılar için çok açık olacak ve AI'nın yanıtlarına asla müdahale etmiyor.» »Okumak için: Chatgpt ve “Organik Silahlar”, Openai, AI'nın yeni virüslerin oluşturulmasını kolaylaştıracağından korkuyor
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()

Opera One – AI'da Web tarayıcısını güçlendirdi
Tarafından: Opera
Kaynak :
İş İçeriden