YellowSnowman
Member
Piyasadaki en ucuz ve en iyi donanımlı elektrikli otomobillerden biri, Çin'den ithalatını yeniden kazanacak. Leapmotor artık Polonya'daki bir meclise güvenmiyorken, Fransa ekolojik bonusa erişim olasılığını reddetti.
Hayır, Leapmotor T03, Polonya'daki meclisi sayesinde önümüzdeki aylarda 14.900 avroya mal olmayacak. Stellantis ile ortak bir girişim yoluyla Fransa'daki arabalarını dağıtan Çin markası, stratejisini gözden geçirirken Ekolojik bonus uygunluk talebi reddedildi.
18.900 Euro'da (ve Elektrikli Otomobil Kraliçesi Kategorisi 25.000 Euro'dan daha az) mevcut olan Electric City otomobil, Avrupa'daki bir meclis sayesinde Çin'den ithal edilen parçalardan yararlanarak bu hükümet yardımını elde etmekti. Fikir, sahip olan durumu memnun etmedi oyunun kurallarını değiştirdinetlik endişesi için.
Montaj sahasından üretim alanına kadar
Şimdiye kadar, bir elektrikli otomobil, montaj alanının Avrupa'da olduğu andan itibaren ekolojik bonus için uygundur. Bu çok kararlıydı EkoBonusa erişim için önemli bir kriter. Şu andan itibaren, artık montaj sahasına değil, otomobilin kısımları için üretim sahasına güvenmelisiniz.
Kitte satılan ve son montaj için Polonya'da monte edilen Leapmotor T03, tüm parçaları Dacia Baharı gibi her zaman Çin'den geldiğinden ağır bir karbon ayak izi tuttu. Bu geri dönüşle, Çin markası planlarını gözden geçirmeye karar verdi ve Polonya sitesini terk etHaziran 2024'ten beri kullandığı Tychy'de bulundu.
B10 ile Avrupa Leapmotor Planı
Polonya Stellantis fabrikası ayrıca Fiat 500 hibridini sitede üretti, bir model o zamandan beri durdu ve Jeep Avenger, Alfa Romeo Junior veya Fiat 600 ile karşılaşarak yenilendi. Gelecek için Avrupa üretimi B10Ancak ikincisi İspanya'ya yelken açabilirdi.
Stellantis'in eski CEO'su Carlos Tavares, ülkeyi Avrupa'ya (Fransa dahil) daha yaygın bir şekilde kurmadan önce genç marka için bir giriş noktası olarak atamıştı. Mart ayının sonundan bu yana Reuters, bir sonraki SUV'nin Madrid'de (Citroën C4 ve C4 X ile paralel olarak), Vigo'da (Citroën Berlingo, Peugeot Rifter, Opel Combo, Fiat Doblo) veya Zaragoza'da (Opcel Corsa ve Lancia Ypsilon) üretilebileceğini savunuyor.
Kısa süre önce Fransa'da piyasaya sürülen C10 Reev, özerklik uzantısı ile Fransa'daki küçük Leapmotor serisine ( % 100 elektrikli C10 ile birlikte) katıldı. Çin markası, arabalarını Fransa'da, şimdi T03 ile de yapacağı Çin'den Cargoce tarafından ithal ediyor. Amerikan ve Çin gümrük maliyetlerinin uygulanmasıyla ilgili durum göz önüne alındığında, Stellantis, Kuzey Amerika'daki kayıplarını telafi etmek için bu genç markaya yatırımlarını yeniden yönlendirmeyi amaçlayabilir.
Les Echos
Hayır, Leapmotor T03, Polonya'daki meclisi sayesinde önümüzdeki aylarda 14.900 avroya mal olmayacak. Stellantis ile ortak bir girişim yoluyla Fransa'daki arabalarını dağıtan Çin markası, stratejisini gözden geçirirken Ekolojik bonus uygunluk talebi reddedildi.
18.900 Euro'da (ve Elektrikli Otomobil Kraliçesi Kategorisi 25.000 Euro'dan daha az) mevcut olan Electric City otomobil, Avrupa'daki bir meclis sayesinde Çin'den ithal edilen parçalardan yararlanarak bu hükümet yardımını elde etmekti. Fikir, sahip olan durumu memnun etmedi oyunun kurallarını değiştirdinetlik endişesi için.
Montaj sahasından üretim alanına kadar
Şimdiye kadar, bir elektrikli otomobil, montaj alanının Avrupa'da olduğu andan itibaren ekolojik bonus için uygundur. Bu çok kararlıydı EkoBonusa erişim için önemli bir kriter. Şu andan itibaren, artık montaj sahasına değil, otomobilin kısımları için üretim sahasına güvenmelisiniz.
Kitte satılan ve son montaj için Polonya'da monte edilen Leapmotor T03, tüm parçaları Dacia Baharı gibi her zaman Çin'den geldiğinden ağır bir karbon ayak izi tuttu. Bu geri dönüşle, Çin markası planlarını gözden geçirmeye karar verdi ve Polonya sitesini terk etHaziran 2024'ten beri kullandığı Tychy'de bulundu.
B10 ile Avrupa Leapmotor Planı
Polonya Stellantis fabrikası ayrıca Fiat 500 hibridini sitede üretti, bir model o zamandan beri durdu ve Jeep Avenger, Alfa Romeo Junior veya Fiat 600 ile karşılaşarak yenilendi. Gelecek için Avrupa üretimi B10Ancak ikincisi İspanya'ya yelken açabilirdi.
Stellantis'in eski CEO'su Carlos Tavares, ülkeyi Avrupa'ya (Fransa dahil) daha yaygın bir şekilde kurmadan önce genç marka için bir giriş noktası olarak atamıştı. Mart ayının sonundan bu yana Reuters, bir sonraki SUV'nin Madrid'de (Citroën C4 ve C4 X ile paralel olarak), Vigo'da (Citroën Berlingo, Peugeot Rifter, Opel Combo, Fiat Doblo) veya Zaragoza'da (Opcel Corsa ve Lancia Ypsilon) üretilebileceğini savunuyor.
Kısa süre önce Fransa'da piyasaya sürülen C10 Reev, özerklik uzantısı ile Fransa'daki küçük Leapmotor serisine ( % 100 elektrikli C10 ile birlikte) katıldı. Çin markası, arabalarını Fransa'da, şimdi T03 ile de yapacağı Çin'den Cargoce tarafından ithal ediyor. Amerikan ve Çin gümrük maliyetlerinin uygulanmasıyla ilgili durum göz önüne alındığında, Stellantis, Kuzey Amerika'daki kayıplarını telafi etmek için bu genç markaya yatırımlarını yeniden yönlendirmeyi amaçlayabilir.
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Les Echos