Amazon
New member
Çin'e getirilen gümrük görevleri ile Donald Trump, Shein ve Temu'nun kısıtlama önlemleri arasındaki baskı, Avrupa'ya ve daha özellikle İngiltere ve Fransa'ya bakarak telafi etmeye çalışırlar. Çinli hızlı moda uzmanları, yeni müşteriler çekme umuduyla bu iki ülkedeki reklam masraflarını büyük ölçüde artırdılar.
Amerika Birleşik Devletleri'ndeki Çinli ürünlerin ithalatına ilişkin gümrük vergileri ( %145) çözülmesi gereken tek bulmaca değil Shein Ve Mat. 2 Mayıs'tan bu yana, gümrük muafiyeti “minimis” silindi: 800 $ 'dan daha az malların gümrük veya karmaşık formaliteler olmadan ülkeye girmesine izin verdi. İşi Çin'den küçük paketler sevkıyan bu şirketler için idealdir.
Avrupa'da Çin Hızlı Moda Hızlanıyor
Bu mekanizma, iki Çinli grubun ucuz ürünlerini Amerikalı müşterilerden bolca dökmesine izin verdi. Kaldırılması ve gümrük vergileri faaliyetlerini tehlikeye atar. Amerikan pazarının giderek daha kapalı olduğunu görünce, Shein ve Temu Avrupa'ya dönüyor. Sensör Kulesi'ne göre, reklam masrafları Mart ve Nisan arasında keskin bir şekilde arttı: Fransa ve Birleşik Krallık'ta Shein için % +35; Temu, Fransa'ya % 40 daha fazla ve kanalda % 20 daha fazla yatırım yaptı.
Bu Avrupa reklamı Blitz açıkça yeni alıcılar almayı hedefliyor. İndirmeler açısından, sonuçlar Shein için indirmelerin % 25'ini ve Birleşik Krallık'ta Temu için iki kattan fazla bir artışla ikna ediyor. Öte yandan, aktif kullanıcıların büyümesi hala mütevazı kalmaktadır: Shein için % +5, Temu için % +10.
Paralel olarak, iki şirket Tiktok, Instagram ve diğerleri üzerindeki ABD'deki reklam masraflarını Temu için % 31'e kadar azalttı. Fikir, mevcut Amerikalı müşterileri patlayan fiyatlara rağmen mümkün olduğunca fazla tutmaktır.
Ancak Avrupa, Shein ve Temu'nun eldoradosu olmayacak. Küçük Çinli parselleri sınırlamak için kontroller ve önlemler, kıta düzeyinde olduğu gibi Fransız seviyesinde çoğalır.
Reuters
Amerika Birleşik Devletleri'ndeki Çinli ürünlerin ithalatına ilişkin gümrük vergileri ( %145) çözülmesi gereken tek bulmaca değil Shein Ve Mat. 2 Mayıs'tan bu yana, gümrük muafiyeti “minimis” silindi: 800 $ 'dan daha az malların gümrük veya karmaşık formaliteler olmadan ülkeye girmesine izin verdi. İşi Çin'den küçük paketler sevkıyan bu şirketler için idealdir.
Avrupa'da Çin Hızlı Moda Hızlanıyor
Bu mekanizma, iki Çinli grubun ucuz ürünlerini Amerikalı müşterilerden bolca dökmesine izin verdi. Kaldırılması ve gümrük vergileri faaliyetlerini tehlikeye atar. Amerikan pazarının giderek daha kapalı olduğunu görünce, Shein ve Temu Avrupa'ya dönüyor. Sensör Kulesi'ne göre, reklam masrafları Mart ve Nisan arasında keskin bir şekilde arttı: Fransa ve Birleşik Krallık'ta Shein için % +35; Temu, Fransa'ya % 40 daha fazla ve kanalda % 20 daha fazla yatırım yaptı.
Bu Avrupa reklamı Blitz açıkça yeni alıcılar almayı hedefliyor. İndirmeler açısından, sonuçlar Shein için indirmelerin % 25'ini ve Birleşik Krallık'ta Temu için iki kattan fazla bir artışla ikna ediyor. Öte yandan, aktif kullanıcıların büyümesi hala mütevazı kalmaktadır: Shein için % +5, Temu için % +10.
Paralel olarak, iki şirket Tiktok, Instagram ve diğerleri üzerindeki ABD'deki reklam masraflarını Temu için % 31'e kadar azalttı. Fikir, mevcut Amerikalı müşterileri patlayan fiyatlara rağmen mümkün olduğunca fazla tutmaktır.
Ancak Avrupa, Shein ve Temu'nun eldoradosu olmayacak. Küçük Çinli parselleri sınırlamak için kontroller ve önlemler, kıta düzeyinde olduğu gibi Fransız seviyesinde çoğalır.
Küçük Paketler Üzerine Çekler Üçlü Okuyun: Hükümetin Temu'ya Karşı Planı, Shein ve diğerleri
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Reuters