Renault kimerik bir rüyadan sapıyor

Amazon

New member
Renault patronu Luca de Meo, Diamond Brand ve 2021'de başlangıç fişi tarafından finanse edilen hidrojen arabalarında uzmanlaşmış ortak girişim Hyvia'nın iflası hakkında yorum yaptı.



Şubat 2025'in bu ayında, yaratılmasından dört yıl sonra, Renault ve Fiş Gücü ile görevlendirilen ortak girişim Hyvia zorunlu tasfiyeye yerleştirildi ve faaliyetlerinin kesilmesine neden oldu. Yakıt hücreleri, şarj istasyonları ve dekarbon hidrojeninin tedariki ile donatılmış hafif araçlar da dahil olmak üzere tüm bir ekosistem yaratmayı hayal eden kişi, durumun ve onun karşılaştığı zorlukların artık inisiyatif yapmadığına açıkça gitmek zorunda kaldı.

Bu kararın ardından, Renault Luca de Meo'nun patronu 4 Şubat'ta Ekonomik İşler Komitesi üyelerine hitap etti. “Hidrojen Araç Pazarı Yok” bu kadar “Çalışması için koşullar karşılanmıyor”. Caradisiac tarafından alıntılanan işadamı, ilk hedefin sadece % 0,5'ine Fransa'daki elektroliz kapasitelerinin tarafında 30 megawatt olduğu tahmin edildiğini belirtti.

Işık taşımacılığında etki yok


“Kendimizi çok önemli desteğe rağmen araba sattığımız durumda buluyoruz. Kısa vadede, hidrojenin ışık taşımacılığında nasıl bir etkisi olabileceğini görmüyorum »Renault 5 E-Tech için Douai Fabrikası'nda üretime tahsis edilen 550 milyon da dahil olmak üzere milyarlarca yatırılan milyarlarca yatırım yapan insanı uyandırdı. Hidrojen hakkında, “Ana eksenlerdeki kamyonlar için kullanılabilir ve yeşil çelik yapmak için kullanılabilir, ancak bunun planladığınızdan daha yavaş olduğunu görüyorum.”

Ayrıca hidrojen arabası Volkswagen için değil
Bazı rakiplerde hidrojen, özellikle yakıt hücresinin üçüncü nesli olan Toyota ile ilgili öncü Toyota ile bir geliştirme alanı olmaya devam ediyor. BMW'de, bir hidrojen IX5, 2025 yılında birkaç yüz kopyada bir üretim altında piyasaya sürülmeli, daha başarılı bir model beklemede ve Toyota ile ortaklaşa 2028 için beklenen seri olarak üretilmelidir. Honda'da, 2025 yılı hidrojen otomobil ile kafiye olacak, çünkü Japon üretici bir HOP-V hidrojen sağlıyor.

İkincisi geleneksel bir hidrojen otomobili olmayacak, çünkü şarj edilebilir bir pil alacaktır. Birkaç ay önce Paris Dünya Kupası 2024 sırasında Renault'u hatırlayan bir melezleşme. Gerçekten de, Fransız üretici motoru eleştirmeden önce kavram amblemini ortaya çıkardı. Lüks sedan çizgileriyle, yakıt hücresini hafif araçlara entegre etmenin yeni bir yolunu teşvik etti. Hızla unutulmaya düşen bir kavram şeklinde bir keşif.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Karadizyak