Ryanair yolcularına akıllı telefon dayatacak

Amazon

New member
Düşük maliyetli havayolu hâlâ maliyetleri düşürmenin yollarını arıyor ve gelecek yıl uçaklarına binmek için check-in deneyimini değiştirecek. Seyahat edenlerin bir akıllı telefona sahip olması gerekiyor çünkü artık kağıt bilet almak için fiziksel gişeler olmayacak.



Bu birden fazla kişiyi rahatsız edebilecek bir gözlemdir. Ryanair CEO'su Michael O'Leary'e göre, bugün uçaklardan birine kağıt biletle binen yolcular “Başlangıçta interneti benimsemek istemeyen, ancak daha ucuz uçak bileti almak için internete ilk başvuranlar olan aynı demografik gruba aitiz.”

Havayolunun genel merkezinin bulunduğu Dublin'de Ekim ayı başlarında düzenlenen bir konferansta düşük maliyetliadam gazetecilere silmeyi planladığını söyledi “altı ay içinde” fiziksel check-in kontuarlarını genişletiyor ve yolculara mobil uygulamayı kullanmak için başka seçenek bırakmıyor.

Ryanair'in açıklaması


Kararını açıklamak için en büyük şirketin işletme müdürü düşük maliyetli dünyaya duyurdu: “Bilet check-in kontuarlarını kaldıracağız ve o zaman havalimanında check-in için insanlardan ücret almamıza gerek kalmayacak”.

Müşteriler için tasarruf odaklı bir seçim mi? Pek değil, çünkü tedbirin geldiği tarihte, herhangi bir sorun durumunda bile güvenlikten geçmeden yerdeki, havalimanlarındaki Ryanair personeliyle iletişime geçmek artık mümkün olmayacak. “1 Mayıs’tan itibaren kağıt üzerinde hiçbir şey yapılmaması için her şeyin uygulama üzerinden yapılması için çalışıyoruz”Tedbirin Nisan ayından itibaren daha erken başlatılmasını istediğini belirten Michael O'Leary ekledi.

Şirket, uçağa binerken artık pili olmayanlar için güven verici olmak istiyor ve yolcunun pasaportunu ve çevrimiçi kaydedilen verileri kullanmaya devam edebileceğini açıklıyor. Ancak iş güvenlikten geçmeye gelince, QR kodunuzu tarayıp kapınıza ulaşabilmek için bir akıllı telefona ve Ryanair uygulamasına ihtiyacınız olacak.

Ryanair yolcularının %40'ı uygulamayı kullanmıyor


Şu anda Ryanair yolcularının %60'ı uygulama aracılığıyla bu dijital yöntemi kullanıyor ve seyahat edenlerin %40'ını seyahatleri için özel olarak bir akıllı telefonla donatmak anlamına gelse bile kağıdı bırakmak zorunda kalacakları bir durumda bırakıyor.

Ryanair, yıl sonuna kadar uygulamayı ve dijital bileti kullanan yolcuların payının %80'e çıkmasını umuyor. Şirket müşterilerini nasıl motive edecek? Bu büyük bir soru, ancak halihazırda havaalanında check-in yapmak için gerekli olan 65 avroluk ücretin daha da artabileceğini ve bilet fiyatının uçuşun kendisinden daha büyük bir bölümünü temsil edebileceğini hayal edebiliyoruz.

Fas gibi belirli ülkeler için Ryanair ve diğer şirketlerin hala kağıt formatı kullanması gerektiğini ve yetkililerin özellikle Agadir havaalanında seyahat edenlerin biletlerini yazdırmalarını talep ettiğini unutmayın. Bu noktada şirketin nasıl olacağını görmek ilginç olacak. düşük maliyetli personeli tutmayı başaracak.

🔴
01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.
Kaynak :

DublinCanlı