YellowSnowman
Member
Spotify, duyurusunun üzerinden üç yıl geçmesine rağmen, kayıpsız müzik dinlemenize olanak tanıyan “çok üst düzey” formülünü hâlâ piyasaya sürmedi. Spotify HiFi, Supremium ve son olarak Music Pro olarak adlandırılan bu yeni teklif nihayet bu yıl sunulabilir.
Premium aboneler Spotify Buna göre, kulaklarını kayıpsız müzikle tedavi etmek isteyenlerin ayda (en az) 5 dolar daha fazla ödemesi gerekiyor. Bloomberg. Buna ek olarak kayıpsızakış hizmeti, çalma listeleri oluşturmak ve müzik kitaplıklarını yönetmek için yeni araçlar ekleyecek.
Aboneleri daha fazla ödemeye teşvik edin
Dolayısıyla bu, yeni bir fiyat düzeyi değil, mevcut aboneliğe eklenen ek bir seçenek olacaktır. Bu teklifle ilgilenen mevcut müşterilerin yalnızca halihazırda ödemekte oldukları fiyata göre gerekli tutarı eklemeleri yeterli olacaktır; abonelik fiyatının yaklaşık %40'ı olacaktır. Bu, Fransa'da 11,12 € olarak faturalandırılan Premium kişisel plan için yaklaşık 4,5 € anlamına gelir.
Başlangıçta Spotify, ses kaybı olmayan bir müzik kataloğu sunmak istiyordu ancak platform hızla rekabetin önüne geçti: Apple Music ve Amazon Music Unlimited neredeyse anında ve hiçbir ek ücret ödemeden faaliyete geçti. Sektör liderini bu HiFi teklifini yeniden düşünmeye ve klasik formüllerinin fiyat artışlarını katlamaya zorlamaya yetecek kadar!
Bloomberg
Premium aboneler Spotify Buna göre, kulaklarını kayıpsız müzikle tedavi etmek isteyenlerin ayda (en az) 5 dolar daha fazla ödemesi gerekiyor. Bloomberg. Buna ek olarak kayıpsızakış hizmeti, çalma listeleri oluşturmak ve müzik kitaplıklarını yönetmek için yeni araçlar ekleyecek.
Aboneleri daha fazla ödemeye teşvik edin
Dolayısıyla bu, yeni bir fiyat düzeyi değil, mevcut aboneliğe eklenen ek bir seçenek olacaktır. Bu teklifle ilgilenen mevcut müşterilerin yalnızca halihazırda ödemekte oldukları fiyata göre gerekli tutarı eklemeleri yeterli olacaktır; abonelik fiyatının yaklaşık %40'ı olacaktır. Bu, Fransa'da 11,12 € olarak faturalandırılan Premium kişisel plan için yaklaşık 4,5 € anlamına gelir.
Başlangıçta Spotify, ses kaybı olmayan bir müzik kataloğu sunmak istiyordu ancak platform hızla rekabetin önüne geçti: Apple Music ve Amazon Music Unlimited neredeyse anında ve hiçbir ek ücret ödemeden faaliyete geçti. Sektör liderini bu HiFi teklifini yeniden düşünmeye ve klasik formüllerinin fiyat artışlarını katlamaya zorlamaya yetecek kadar!
Spotify için bu seçenek, teklif yeterince cazip olduğu sürece milyonlarca dolarlık ek geliri temsil edebilir çünkü kayıpsız olmak yeterli olmayacaktır. Spotify aynı zamanda fark yaratmak ve aboneleri ellerini ceplerine koymaya teşvik etmek için üretken yapay zeka işlevlerinden de faydalanıyor.“Yayın vergisi”ni okuyun: Spotify Fransa'da fiyatlarını artırıyor
Kaynak :01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.
Bloomberg