Catl 2025 için büyük görüyor

Dünyadaki elektrikli otomobiller için en büyük pil üreticisi, kancaları üst düzey “shenxing” pilinin ikinci neslini göstermek istiyor, aynı zamanda daha dayanıklı sodyum iyon için lityum fosfat (LFP) 'yi parçalayan yeni bir pil hücresi ile. BYD dikiz aynasında.



Pasifik'in diğer tarafında Tesla'nın çok iyi yapmayan finansal sonuçlarının yayınlanmasından birkaç saat önce, Çin'deki Catl takımları gururla sahneye çıktı. Onlarla birlikte, sodyum iyon için geleneksel LFP (lityum-fer-fosfat) kimyasını terk eden elektrikli otomobil için yeni bir pil hücresi olan “Naxtra” nın duyurulması. Paralel olarak, üretici, sadece 5 dakika içinde şarj edebilen tüm üstünlükleri olan “Shenxing” pilinin ikinci neslinde perdeyi kaldırdı.

5 dakikalık şarj için 520 kilometre özerklik


Ana rakibi BYD'nin yan tarafındaki benzer duyurulardan bir ay sonra, Catl ekipleri Çin'deki üstünlüklerini talep etmek için acele etti, aynı zamanda tüm endüstrinin ölçeğinde Shenxing ile. Elektrikli otomobil pil, sadece 5 dakika yükten 520 kilometre menzil sunacak, Catl Pazartesi günü Şangay Otomobil Fuarı vesilesiyle Pazartesi günü açıkladı. BYD, geçen ay, 470 kilometrede şarj etmek için en hızlı pil ömrünü kurdu.

Ayrıntılı olarak, Ford, Tesla, General Motors, Stellantis, Volkswagen, Mercedes, Toyota ve diğerlerinden elektrikli piller tedarikçisi şunları duyurmak için Şangay Gösterisinden yararlandı:

  • Maksimum pil şarj gücü 1000 kW ve 500 kW'a ulaşacak % 50 harcanacak
  • Shenxing, yıl sonuna kadar 67 otomobil modelini donatacak
  • Yapılandırmasına bağlı olarak, Shenxing Pil 800 km özerklik sağlayabilecek
  • – 10 derece bile, % 10 ila 80 arasında şarj sadece 15 dakika sürecektir
Catl sodyum pil iyonu naxtra

© Catl
Catl sodyum iyonundan naxtra'ya gider


Aynı zamanda, Catl, LFP kimyası üzerine bir çizgi çizen “Naxtra” nı sundu ve bu da LFP kimyası üzerine bir çizgi çekti. Bu vesileyle, Catl farklı yaşam boyutlu testler gerçekleştirdi ve yoğun stres sırasında direncini kanıtlamak için pilini geçirdi. Çinli üretici pilini deldi, daha sonra herhangi bir aşırı ısınma not edilmeden aynı kesimi yarıya indirdi.

Sodyum-iyon pil, CATL pil aralığını güçlü bir teklifle entegre etmelidir: bir pilin yaşam döngüsünü artırmalı ve aşırı ısınma riski olmadan artan voltaj olasılığı sayesinde daha hızlı şarjlar sunar. Sonuçta, bu piller daha düşük bir üretim maliyeti sayesinde elektrikli bir otomobilin maliyetini de karşılayabilir. Enerji yoğunluğu açısından, naxtra pili, yüksek bir LFP pilin eşdeğeri olan kg başına 175 WH'ye ulaşacaktır.

Ayrıca Catl'in patronu Elon Musk'u güçlü bir şekilde eleştiriyor
Yeni hücrenin üretimi bu yılın ilerleyen saatlerinde planlanıyor (CATL, Avrupa'da dördüncü bir fabrika hazırlıyor) ve % 100 elektrikli otomobillerde 500 kilometreye kadar otonom sağlayacak. Daha küçük bir konfigürasyonda, batarya hibrit modeller veya özerkliği 200 kilometreye ulaşacak bir dizi özerklik için de tasarlanacaktır. Catl Gao Huan Teknolojisi Direktörü:

“Gerçek bir inovasyon sayesinde aşırı yeme sınırlarını zorlamak için daha fazla endüstri lideri ile işbirliği yapmak için sabırsızlanıyoruz”. Buna yeni pil teklifinin olmasını istediğini de sözlerine ekledi. “Elektrikli Araçlar Standart”. Tesla'da, 15 dakikalık bir şarj, Beyaz Saray tarafından eklenen yeni gümrük ücretleri nedeniyle, Çinli liderin sunduğu, Amerikalı müşterilerinin kaybı tarafından tehdit edilen maksimum 321 kilometre geri kazanmaya eşdeğerdir.
🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.