E Ink 2025'te renk ve geniş format istiyor

Okuyucular ve elektronik gondollerden sonra, Tayvanlı şirket E Ink, düşük enerji tüketimi olan büyük reklam ekranlarının yararına 2025'i renk yılı yapmak istiyor.



E Ink CEO'su Johnson Lee, Mart ayının başında, elektronik kağıt konusunda uzmanlaşmış Tayvanlı şirket için dönemin iyi olmadığını kabul etti. E -okuyucularda bulunan ve her şeyden önce süpermarketlerdeki elektronik gondol etiketlerinde bulunan ekran teknolojisi, yıl başında satışlarında bir yavaşlama gördü. Bununla birlikte, marka 2025'te bir pivot yapmayı umduğunda, aynı elektronik kağıt teknolojisini kullanarak reklam ekranlarında bir atılımla stratejik olacaktır.

2025 böylece “Geniş Biçim Renk Ekranları Yılı”Teknolojisini iddia etmeye çalışan şirketin genişlemesinde, OLED ekranlarınınkine paralel olarak, düşük tüketim avantajı ve gözler için ek rahatlık için önemli bir adım. Grand format ekranlarda başlatarak E Ink, ilk olarak reklam ekranlarını hedefler. Destekleri daha ekonomik yapan ve reklamverenlere sistemin özgünlüğü sayesinde dikkat çekmenin bir yolunu sunan şey.

Samsung ile rekabet etmek için büyük renkli ekranlar


X'te E Ink yakın zamanda Philips tablolarından, üzerinde çalıştığı bir ürün olan ve her ikisinin de mağazaların yiyecek ve içeceklerini, restoranlarını veya kafelerini vurgulamak için satılan ürünlerin reklamlarını, süpermarketleri, galeri, müze, kütüphaneler vb. Gibi halka açık yerleri sergilemesini hedefleyen görüntüleri paylaştı. ISE 2025 Fuarı'nda sunulan Samsung ekranlarıyla doğrudan rekabet ediyorlar.

Bir hatırlatma olarak, elektronik kağıt teknolojisi sadece ekranını değiştirdiğinde enerji tüketir. Bu nedenle renkli elektronik kağıt 2025'te yeni değil, bir kutsama olacaktır. 2024'te renk okuyucuları için satış dinamikleri veya geri alınabilir kağıt pro gibi tabletler. E Ink'in ana müşterileri arasında Amerikan Walmart, aynı zamanda Amazon, okuyucuları Kindle, Rakuten veya Sony ve Philips ile de var.

E mürekkep araba ekranı habitat

© Continental

Elektronik kağıt pazarı, özellikle iki yıllık düşüşten sonra, özellikle akıllı perakende ticaretine (gondol elektronik etiketlerine olan talebi artıran) ikinci bir nefes yaşadı, ancak aynı zamanda eğitim sektörünün artan iştahı sayesinde, kullanım rahatlığı ve elektronik kağıt teknolojisinin gözünün önlenmesi ile ilgilendi. E Ink, BMW ile doğrudan kıta veya bodywork'le birlikte arabalardaki ekranlar gibi diğer kullanım durumlarını araştırıyor.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Digitimes Asya