YellowSnowman
Member
Bir Londra çalışması, diğer çalışmalarda son yıllarda olduğundan çok daha yüksek bir risk altına almıştır. Gemideki yolcular daha güvenli ise, yayalar ve bisikletçiler vurulursa çok daha ciddidir.
Bir kaza, bir yaya veya bisikletçi ölmesi durumunda, Nisan ayı sonunda Londra İmparatorluk Koleji ve Londra Hijyen ve Tropikal Tıp Okulu tarafından yayınlanan bir çalışma bildirilen bir SUV ile % 44 artma olasılığı. Son yıllarda yayınlanan konuyla ilgili daha önceki araştırmalarla karşı karşıya kalan Londra araştırmacıları çok daha yüksek bir oran bildirmektedir. Geçmişte, kendimizi Vias Enstitüsü'nden bir Belçika çalışmasına bağladık ve daha sonra geleneksel bir binek otomobil yerine SUV ile bir şok durumunda ciddi bir yaralanma riski % 20 arttı.
Hata, Temmuz 2024'te hala Fransa'da iki satışta hala bir konu olan bu modellerin yükselmesine neden oluyor. Ortalamadan 10 cm daha yüksek bir kaputla, ölümcül bir kaza riski %30 artacak, 2017 ve 2021 arasında meydana gelen tüm hasar artışı olan tüm kazaları analiz etmeyen tüm kazaları analiz etmeyecek. daha hızlı ve daha fazla risk almak.
2008 ve 2024 arasında, SUV kayıtları, Paris gibi şehirlerde park etmek için sorunlu hale gelene kadar Fransa'da on ile çarpıldı (bir yıl boyunca, aracın ağırlığına bağlı olarak özel bir vergilendirme vardır), aynı zamanda termal, hibrit veya elektrik SUV'ları, hepsi aşırı ağırlıklarının maliyetlerini ve aerodinamik eksikliklerini ödüyor). Şimdi yol güvenliği, son on yıllarda kaza analizlerinin sonuçları için yeni önlemler alabilir.
Ölüm sayısını % 8 azaltın
Böylece Londra çalışması, geleneksel binek otomobiller tarafından kazalara karışan tüm SUV'ların yerini alırsak, daha sonra Avrupa'da “yaklaşık % 8 ve Amerika Birleşik Devletleri'nde % 17” i azaltacağımız gözlemine geldi. Bunu başarmak için, Londra İmparatorluk Koleji ve Londra Hijyen ve Tropikal Tıp Okulu, son 35 yılda Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nde en az 680.000'den fazla çarpışmayı analiz etmedi.
Açıkçası, ABD'de SUV'leri içeren ciddi kazaların sayısı, en büyük demokratikleşmeleri ve aynı zamanda daha fazla sayıda pikap nedeniyle daha büyüktür. Tedavi edilecek ilginç bir çalışma konusu elektrikli otomobiller ve daha özellikle elektrikli SUV'lar olacaktır. Vücut yüksekliklerinin yüksekliğini ve daha fazla takdir yetkisini birleştirerek, çarpışma riskleri tartışmaya katkıda bulunabilir.
Standart
Bir kaza, bir yaya veya bisikletçi ölmesi durumunda, Nisan ayı sonunda Londra İmparatorluk Koleji ve Londra Hijyen ve Tropikal Tıp Okulu tarafından yayınlanan bir çalışma bildirilen bir SUV ile % 44 artma olasılığı. Son yıllarda yayınlanan konuyla ilgili daha önceki araştırmalarla karşı karşıya kalan Londra araştırmacıları çok daha yüksek bir oran bildirmektedir. Geçmişte, kendimizi Vias Enstitüsü'nden bir Belçika çalışmasına bağladık ve daha sonra geleneksel bir binek otomobil yerine SUV ile bir şok durumunda ciddi bir yaralanma riski % 20 arttı.
Hata, Temmuz 2024'te hala Fransa'da iki satışta hala bir konu olan bu modellerin yükselmesine neden oluyor. Ortalamadan 10 cm daha yüksek bir kaputla, ölümcül bir kaza riski %30 artacak, 2017 ve 2021 arasında meydana gelen tüm hasar artışı olan tüm kazaları analiz etmeyen tüm kazaları analiz etmeyecek. daha hızlı ve daha fazla risk almak.
2008 ve 2024 arasında, SUV kayıtları, Paris gibi şehirlerde park etmek için sorunlu hale gelene kadar Fransa'da on ile çarpıldı (bir yıl boyunca, aracın ağırlığına bağlı olarak özel bir vergilendirme vardır), aynı zamanda termal, hibrit veya elektrik SUV'ları, hepsi aşırı ağırlıklarının maliyetlerini ve aerodinamik eksikliklerini ödüyor). Şimdi yol güvenliği, son on yıllarda kaza analizlerinin sonuçları için yeni önlemler alabilir.
Ölüm sayısını % 8 azaltın
Böylece Londra çalışması, geleneksel binek otomobiller tarafından kazalara karışan tüm SUV'ların yerini alırsak, daha sonra Avrupa'da “yaklaşık % 8 ve Amerika Birleşik Devletleri'nde % 17” i azaltacağımız gözlemine geldi. Bunu başarmak için, Londra İmparatorluk Koleji ve Londra Hijyen ve Tropikal Tıp Okulu, son 35 yılda Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nde en az 680.000'den fazla çarpışmayı analiz etmedi.
Açıkçası, ABD'de SUV'leri içeren ciddi kazaların sayısı, en büyük demokratikleşmeleri ve aynı zamanda daha fazla sayıda pikap nedeniyle daha büyüktür. Tedavi edilecek ilginç bir çalışma konusu elektrikli otomobiller ve daha özellikle elektrikli SUV'lar olacaktır. Vücut yüksekliklerinin yüksekliğini ve daha fazla takdir yetkisini birleştirerek, çarpışma riskleri tartışmaya katkıda bulunabilir.
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Standart